Nog een keer Florida geboekt dit jaar! Fort Lauderdale 2017

23 augustus 2017 - Zoetermeer, Nederland

In april/mei 2017 hebben we een rondreis gemaakt in Florida. Dat was geweldig!
In de winter zouden we dan een weekje naar Gran Canaria gaan. We keken naar ons favoriete hotel maar dat was ineens veel duurder dan voorgaande jaren. En ineens was daar een aanbieding van Tui met vlucht en appartement 300 meter van het strand in Fort Lauderdale! Zelfs met 13 dagen/11 nachten was het nog goedkoper dan 7 nachten Gran Canaria. Tja dan is de keuze niet zo moeilijk!

Dus heerlijk, we gaan gewoon weer! 11 nachten op 1 plek, hoewel we misschien wel nog een nachtje ergens boeken als we daar zijn. Afhankelijk van het weer wil ik nog wel naar de Keys en evt Naples of omgeving. Hopelijk kan ik t.z.t via Hotwire nog iets boeken.
In de buurt is in elk geval ook een hoop te zien en te doen. Fort Lauderdale kennen we helemaal niet. Er is mooie natuur, prachtige stranden en de grootste shoppingmall van Florida is vlakbij. Ook een stukje Everglades is misschien wel weer leuk. We gaan het weer beleven.